Drzwi zewnetrzne
Just another WordPress site

Budownictwo wczoraj i dzis : 4 sposoby Virtual i Augmented Reality Revolutionize the Way We Practice Architecture

Posted in Uncategorized  by admin
April 30th, 2018

Czas na przygotowanie się do zawodu. Pojawiają się nowe platformy programowe i sprzętowe, które pozwalają na reprezentację środowiska w środowisku wirtualnym, czyli wirtualną rzeczywistość lub VR. Wraz z modelowaniem gestów lub translacją ruchów rąk przechwytywanych za pomocą wizji komputerowej na informacje o projekcie. Łącznie te dwa narzędzia umożliwiają projektantom wizualizację i wirtualne zasiedlenie trójwymiarowych warunków przestrzennych w pełnej skali . gdzie możemy wykonywać prace projektowe za pomocą intuicyjnych ruchów ręki i ciała. Implikacje dla praktyki architektonicznej są dramatyczne. Po pierwsze oznacza to, że musimy stworzyć nowe interfejsy i niestandardowe przepływy pracy. Klawiatura i mysz zajmują tylne siedzenie w procesie projektowania. Po drugie, moim zdaniem, te platformy rzeczywistości rozszerzonej (AR) lub rzeczywistości wirtualnej oznaczają ponowne wykorzystanie rąk projektanta w procesie robienia, cyfrowo. Dzięki uprzejmości CarrierJohnson + CULTURE Podczas gdy korzyści z VR dla rozwoju praktyki architektonicznej są stosunkowo łatwe do wyobrażenia, połączenie tych wrażeń 3D z możliwością użycia naszych rąk do projektowania jest nieco trudniejsze do wyobrażenia. Jednak nowe narzędzia, tak skomplikowane, jak czujniki do noszenia lub tak proste jak ekrany tabletów, mogą rejestrować dane projektowe z dowolnych ruchów dłoni. W ten sposób tworzymy kształty i przestrzenie za pomocą naszych rąk, podobnych do rzeźbiarza w pracy, z tymi nowymi narzędziami do modelowania gestów. W CarrierJohnson + CULTURE, widzieliśmy ten postęp jako doskonałe uzupełnienie przestrzennych symulacji VR i rozpoznawanie tego szybkiego wynurzania nowych technologii sprzętowych i programowych AEC, które będą miały ogromny wpływ na praktykę, ustanowiły naszą grupę technologii projektowania w 2014 r. Zmiany te zainspirowały nas do opracowania zaawansowanych strategii obliczeniowych dla technik zwirtualizowanych rysowania. tworząc połączenie pomiędzy symulacją i wizualizacją za pomocą różnych platform sprzętowych i programowych. Używając modelowania gestów z AR i VR, uważamy, że możliwe jest wywołanie zmiany paradygmatu w zrozumieniu rysunków w skali. Zastrzegamy, że model 3D jest dynamicznym rysunkiem, który można lepiej wykorzystać w warunkach przestrzennych. Oznacza to, że projektanci postrzegają swoje modele 3D nie tylko jako zwirtualizowany, trójwymiarowy obiekt, ale raczej jako w pełni wykonalną, zwirtualizowaną konstrukcję. Ma to kilka dużych zalet. Usuwa ciężar skali w reprezentacji projektu. W ten sposób pozwala on na uwikłanie aktu rysunku (modelowania) w akt samego tworzenia. Nie jest już narysowana linia reprezentująca jedynie powierzchnię; raczej to sama powierzchnia. W swej istocie podejście to przesuwa się poza kontrolowaną skalarną reprezentację przestrzeni, która została wykorzystana przez architektów od renesansu do XX wieku. Zamiast tego tworzy rysunek jako ćwiczenie indywidualne. Nowe przepływy pracy w procesie projektowania. Jak te pomysły działają w praktyce. Ogólnie uważamy, że usprawniają proces projektowania i pomagają zespołom wewnętrznym i klientom lepiej wizualizować nasze projekty. Oto podsumowanie podejścia do oprogramowania i sprzętu, które podjęliśmy w CarrierJohnson + CULTURE, i wynikające z nich przepływy pracy: 1. Wirtualne środowiska Aby uzyskać wciągającą symulację przestrzeni do wykonania w praktyce, praktycy mogą wykorzystać kilka istniejących platform sprzętowych i programowych. Korzystając z wyświetlaczy zamontowanych na głowicy (HMD), takich jak Oculus Rift DK2, można stworzyć warunek dla projektanta, którego należy doświadczyć na pełną skalę. projekty. Na poziomie aplikacji komputerowych bardzo ważne jest udane przyjęcie VR dla projektantów, aby łatwo umieścić się w wirtualnym kontekście bez konieczności wprowadzania nowych przepływów pracy oprogramowania. W tym celu korzystanie z platform gier takich jak Unreal i Unity. Preferowane narzędzia w społeczności VR, powodują dodatkową pracę i powodują niekorzystny widok środowiska HMD / VR jako narzędzia do projektowania. Aby złagodzić tę troskę o projektantów, wiele gotowych platform programistycznych może z powodzeniem wykonywać przejścia między naszymi najczęściej używanymi platformami projektowymi a środowiskami VR Fuzora i IrisVR. Z naszych doświadczeń wynika, że obie platformy VR dają zaprojektować umiejętność tłumaczenia geometrii 3D z mapami tekstury powierzchni na przechadzkę . środowisko doświadczone przy użyciu zestawu słuchawkowego Oculus Rift DK2. Architekci i projektanci mogą w ten sposób doświadczać i zatwierdzać decyzje projektowe, zanurzając się w przestrzennych cechach projektu w środowisku jeden do jednego . Platformy umożliwiają również tworzenie wielu rozwiązań projektowych, które można modyfikować na miejscu; naturalne i sztuczne warunki oświetleniowe, układy mebli i materialność to tylko niektóre z cech, które można modyfikować w rodzimym środowisku VR. Te symulowane modele są często przeznaczone do wykorzystania w procesie projektowania; w rezultacie modele często koncentrują się bardziej na zapewnieniu projektantom swobody przemieszczania się poprzez model do inspec
[podobne: panele szklane, przydomowa oczyszczalnia ścieków, altany ogrodowe ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: altany ogrodowe panele szklane przydomowa oczyszczalnia ścieków