Drzwi zewnetrzne
Just another WordPress site

Architektura 21szego wieku : Joseph Weishaar o swoim zwycięskim projekcie z czasów I wojny światowej

Posted in Uncategorized  by admin
June 11th, 2018

W zeszłym tygodniu Komisja Stulecia z I wojny światowej ogłosiła architekta Josepha Weishaara i rzeźbiarza Sabina Howarda jako zwycięzców Międzynarodowego Konkursu Pamięci Wojny Światowej, który miał na celu przeprojektowanie Pershing Park w Waszyngtonie na 100. rocznicę konfliktu . Dla Weishaara, 25-letniego architekta z chicagowskiej firmy Brininstool + Lynch, kluczem do projektu było zintegrowanie elementów parku i pomnika w spójną całość; jego projekt, The Weight of Sacrifice , obejmuje podniesiony trawnik otoczony z trzech stron przez pomniki z rzeźbami zaprojektowanymi przez Howarda. ArchDaily miał okazję spotkać się z Weishaar, aby dowiedzieć się więcej na temat jego zwycięskiego projektu pamięci, jego reakcji na krytykę parku i co może przydać się młodemu architektowi. + 15 Dzięki uprzejmości Komisji Stulecia z I wojny światowej Patrick Lynch: W przeciwieństwie do typowego pomnika jako obiektu, ten projekt zdawał się inspirować pomniki zintegrowane z większym projektem parku. Jak interpretowałeś prośbę o zawody i jaki aspekt tego uznałeś za najważniejszy. Joseph Weishaar: Duża część zachęty polegała na tym, że niezależnie od ostatecznego projektu, musiał on funkcjonować zarówno jako park, jak i jako pomnik. i byli naprawdę zainteresowani wcześnie w zrobieniu hybrydy z tych dwóch. I nie ma tak naprawdę precedensu na świecie dla parku-pomnika. To było zdecydowanie największe wyzwanie. Myślę, że wiele projektów na koniec wciąż było rozdzielonych, w których znajdował się pomnik i otaczający go park, lub skupiały się na jednym lub drugim. Więc nie było tak wielu, którzy rzeczywiście pracowali z elementami pamięci w otoczeniu przypominającym park. Mogłabym wyciągnąć około 20 z 350. Myślę, że ważne było stworzenie dobrej syntezy parku i pomnika do punktu, w którym nie można naprawdę oddzielić tych dwóch. Park jest naprawdę zbudowany z elementów pamięci, więc jeśli zaczniesz odciągać elementy pamięci, nagle nie ma już tak dużo miejsca w parku. Pomysł stworzenia parku, który mógłby połączyć się z architekturą, był naprawdę moim największym wyzwaniem. Dzięki uprzejmości Komisji Stulecia z I wojny światowej PL: Wyjaśnij swoje zamiary projektowe – co zainspirowało cię do podniesienia parku z miejsca na miejsce. JW: Strona tak jak jest jest naprawdę zapadnięta w centrum i to była jego atrakcja w latach 70. , 80s. Wiele projektów parków, jak na przykład Rockefeller Center, ma zatopione przestrzenie, które uważano za naprawdę sprytne, ponieważ oddzielały ludzi od chaosu świata, tak że nagle nie było zamieszania związanego z ruchem ulicznym. Odkąd ludzie odkryli w badaniach miejskich i eksperymentach psychologicznych, ludzie wolą widzieć i być postrzegani, i to, jak najbardziej czują się w interakcji w publicznej przestrzeni miejskiej. Tak więc dla mojego projektu chciałem wzbudzić to centrum, aby ludzie mogli zobaczyć w parku i zobaczyć z powrotem. To był największy generator ogólnego planu i planu zagospodarowania terenu. Dzięki uprzejmości Komisji Stulecia z I Wojny Światowej PL: Co czyni twój projekt memoriałem z czasów I wojny światowej, w przeciwieństwie do memoriału innego historycznego wydarzenia. JW: Jest kilka rzeczy, które się toczą. To, co mamy, to mury z brązu, które zawierają kombinację tekstu i obrazów z czasów wojny. Ściany Północy i Południa wypełniają cytaty z ludzi sprzed wojny, dzienniki i zeszyty żołnierzy podczas wojny, a następnie powrót do zdrowia po wojnie. To samo dzieje się z obrazem reliefu na wschodniej ścianie parku. Wszystko zależy od tego, czy Stany Zjednoczone staną się izolacjonistycznym narodem, ale też staną się potęgą na arenie światowej. Ale ta opowieść oparta jest na doświadczeniach ludzi i humanistycznej ekspresji tych postaci. To w dużym stopniu sprawia, że jest to pomnik z pierwszej wojny światowej. Inną rzeczą jest to, że byliśmy bardzo przychylnie nastawieni do klasycznego projektu, ponieważ ulgi przedstawiają postacie humanistyczne w przeciwieństwie do abstrakcyjnych postaci. To było coś, co widziałem w tym okresie. Trzecią rzeczą jest użycie brązu jako materiału pierwotnego z powodu jego rozpowszechnienia w tamtej epoce, zamiast używania nowszego materiału, takiego jak stal nierdzewna lub bardziej syntetycznego materiału wytworzonego w procesie, który został wynaleziony po wojnie. Dzięki uprzejmości Komisji Stulecia z I Wojny Światowej PL: Na jakim etapie kontaktowałeś się z Sabinem Howardem i jakie aspekty jego pracy pasowały do twojego projektu. JW: Wszedł do gry po tym, jak trafiłem na krótką listę, etap 2 Już wpadłem na pomysł umieszczenia płaskich paneli, ale komisja, poprzez nasze spotkania i recenzje, powiedziała: to świetnie, ale musisz skontaktować się z kimś, kto wie coś o rzeźbie, przynajmniej po to, żeby pomóc poczucie, czy to zbyt dużo i co by to zajęło.. Ponieważ pierwotnie miałem plann
[więcej w: hologramy na legitymację studencką, pale fundamentowe, anatomia palpacyjna ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: anatomia palpacyjna hologramy na legitymację studencką pale fundamentowe